Ga naar hoofdinhoud

Hitma lanceert kerstcommercial

Kerstmis, de tijd van warmte en gezelligheid grijpen veel bedrijven aan voor een tranentrekkende kerstcommercial. Dat bracht technisch handelsbedrijf Hitma op het idee van de kerstfilm ‘Hitma en de spoorloze specialisten’. Met een glansrol voor Michiel Jansen, directeur van de Hitma Groep.

Hitma-kerstverhaal

In de kerstcommercial van Hitma zit directeur Michiel Jansen eenzaam en alleen in het Hitma-pand in Uithoorn. Hij doet z’n uiterste best om het bedrijf draaiende te houden. Zelfs ’s nachts is hij aanwezig. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Bovendien vraagt hij zich af waar al zijn medewerkers blijven.

Dan ziet Michiel in een flits iemand in een rood pak voorbijlopen en plotseling staat er een magisch cadeau voor hem op de deurmat. Met dit bijzondere cadeau zorgt hij ervoor dat alles, hoe kan het ook anders met kerstmis, toch nog goed komt. En zo beleeft hij samen met de Hitma-specialisten een magische kerst. Hitma-medewerkers werkten allemaal met veel plezier mee aan de kerstcommercial.

Winactie foute Hitma-kersttrui

Voor extra verbondenheid en saamhorigheid tijdens de feestdagen organiseert Hitma een winactie met als prijs de blauwe foute kersttrui die de specialisten in de commercial dragen. Meedoen kan via de Hitma-socials (Facebook, Instagram, Twitter en/of LinkedIn) of via de site.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Met PompNL Digitaal lees je onze beste artikelen over belangrijke ontwikkelingen over pompsystemen, procesoptimalisaties en hun toepassing. Digitaal artikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van PompNL. Neem nu een abonnement voor maar 4,95 per maand!