Ga naar hoofdinhoud

Hoe denkt u over marketing in B2B

Marketing staat niet heel prominent op de to-do-lijst bij B2B-bedrijven. Maar recent onderzoek wijst uit dat productkwaliteit en rationaliteit wel hoog scoren in het aankoopproces in technische B2B. Uit hetzelfde onderzoek blijkt ook dat het in B2B om veel meer gaat dan de kwaliteit en de beschikbaarheid van producten en diensten.

Marketing

Alle reden voor STEM Industrial Marketing Community (STEM-imc) om meer te weten te komen over de belevingswereld in de maakindustrie over het onderwerp marketing. Want als we daar meer over weten, dan begrijpen we ook hoe we mensen in de maakindustrie beter bij hun marketingactiviteiten kunnen helpen.

Voor zijn master thesis doet Stijn Wiederholt  (Universiteit Twente) in opdracht van STEM-imc onderzoek in de maakindustrie. Daarin draait het om de beleving rondom marketing in de maakindustrie en trends en topics die managers in de techniek daarover interesseren.

Onderzoek

Stijn vraagt een paar minuten van uw tijd om hem aan informatie te helpen. Daarmee kan hij u en andere B2B-bedrijven weer verder helpen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Met PompNL Digitaal lees je onze beste artikelen over belangrijke ontwikkelingen over pompsystemen, procesoptimalisaties en hun toepassing. Digitaal artikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van PompNL. Neem nu een abonnement voor maar 4,95 per maand!