Ga naar hoofdinhoud

Landustrie, Hubert en Desah samen verder als Noardling

De drie Friese waterbedrijven Landustrie, Hubert en Desah werken al enige tijd samen op de locatie aan de Pieter Zeemanstraat in Sneek. De volgende stap impliceert het opereren onder een naam: Noardling.

Noardling

De naam weerspiegelt volgens de organisatie niet alleen de Friese identiteit maar ook zijn kernwaarden: vakmanschap, samenwerking als geheel en het rijke erfgoed.

“Met de introductie van de nieuwe naam verbinden we onze rijke geschiedenis met de toekomst en zetten we een heldere koers voor duurzame groei en innovatie”, aldus Grada van der Schoot, verantwoordelijk voor de Sales en Marketing bij Noardling.

Om de waarde en naamsbekendheid van de oorspronkelijke bedrijfsnamen Hubert, Landustrie en Desah te behouden, blijven deze drie namen bestaan als merknaam onder de paraplu van Noardling.

Landustrie, Hubert en Desah

Elk merk richt zich op een specifiek segment binnen de watertechnologiesector. Voor Desah blijft dat decentrale oplossingen voor afvalwaterzuivering, zoals het innovatieve project in de wijk Oceanhamnen in Helsingborg. Dat won in 2022 de Global Water Award in de categorie Wastewater Project of the Year!

Hubert maakt ook nu nog grote stappen op het gebied van waterfiltratiesystemen. Landustrie blijft de merknaam voor producten en oplossingen op het gebied van (afval)watertransport en -behandeling.

Samen zorgen deze merken ervoor dat Noardling nu de volledige waterkringloop kan bedienen met zijn producten. Dit gebeurt niet alleen op de Nederlandse markt maar ook wereldwijd. Dankzij een netwerk van agenten realiseert de organisatie veel internationale projecten. Dat deze aanpak vruchten afwerpt, blijkt wel uit het feit dat de productie vol ligt met nieuwe orders en dat het bedrijf altijd zoekt naar uitbreiding van het aantal vakmensen. “Nieuwe mensen zijn van harte welkom om bij ons aan de slag te gaan”, aldus Johan Langius, CEO van Noardling.

De nieuwe, visuele identiteit van Noardling uit zich op de gevel, op de voertuigen en in alle communicatie-uitingen. Ook binnen het bedrijf dragen ze de nieuwe naam met trots. Zo kreeg de bedrijfskleding al het frisse, nieuwe logo.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Met PompNL Digitaal lees je onze beste artikelen over belangrijke ontwikkelingen over pompsystemen, procesoptimalisaties en hun toepassing. Digitaal artikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van PompNL. Neem nu een abonnement voor maar 4,95 per maand!