Wilo Nederland versterkt het personele team met Thom Evers die 1 januari jl. in dienst trad als Accountmanager Service.
Thom Evers
Thom Evers werkte jarenlang als accountmanager in diverse disciplines van de Hvac-branche en als technisch manager bij een installatiebedrijf. In zijn rol als manager bouwde hij expertise op in service, reparatie en renovatie van woningen en utiliteit.
Bij Wilo Nederland gaat Thom Evers zich bezighouden met het geven van advies over Wilo-producten met het accent op onderhoud, reparatie, vervanging en service. Thoms werkveld bestrijkt geheel Nederland.
Wilo Nederland
De serviceoplossingen omvatten de volledige levenscyclus van hun producten. Als onderdeel van het serviceaanbod biedt het bedrijf veel alternatieven voor het periodiek controleren van producten en zorgt het tegelijkertijd voor betrouwbaarheid op lange termijn. Het past het onderhoud aan aan de individuele wensen, producten en installaties. Een efficiënte reparatieservice zorgt er daarnaast voor dat storingen zo snel mogelijk en betrouwbaar worden verholpen. Logistiek ondersteunt een snelle bevoorrading van reserveonderdelen om werkprocessen niet te lang te laten verstoren.